Andreia!

In viata nu primesti ceea ce meriti, ci ceea ce negociezi. (Intelept anonim)

date personale de identificare mai 16, 2009

Filed under: Date personale — Andreia @ 12:11 PM

Aflu intr-o dimineata ca m-am nascut pe 30 aprilie…adica exact cu 4 luni mai tarziu decat scrie in acte…Sunt confuza, cine sunt eu acum? Cine am fost? Cum ma mai recunosc, acum cu 4 luni mai tanara? 23 de ani in minciuna?! Daca nu e singura minciuna…daca e doar inceputul dezvaluirilor?

Cine sunt eu azi?

Cifra 1 era cea mai importanta pentru mine, credeam ca datorita ei, sunt asa cum sunt…dar acum…sa ma trezesc de la inceputul lunii, la sfarsitul altei luni? Cine ma mai ajuta in viata, daca nu Sfantul in ziua caruia credeam ca m-am nascut?

Mai am eu aceleasi trasaturi acum cand stiu ca m-am nascut in alta perioada? Sunt o persoana a primaverii si nu a mijlocului iernii…Trebuie sa fiu infloritoare de azi inainte…si nu pot sa mai fiu rece, ca pana acum…Tre’ sa iubesc agitatia primaverii?…in locul fulgilor inghetati de nea?

Fiecare persoana se ataseaza de datele sale de identificare, nume, prenume, data nasterii, parinti… daca aceste coordonate se schimba, se schimba oare si persoana?

Cum ar fi daca la 23 de ani ai afla ca dintr-o eroare, ai alte date trecute in acte decat cele reale…

Ai simti ca viata ta de pana acum a fost o minciuna? Ca oricand poti sa afli lucruri de gen care sa-ti darame universul?

La mine a fost doar un vis, dar la altii… … …

 

Lasă un comentariu